Identyfikacja wizualna — podstawa budowania świadomości marki

Pix Machina Michał Karolewicz

Identyfikacja wizualna

Wykonanie identyfikacji wizualnej na potrzeby własnej firmy

Piękny i skuteczny projekt identyfikacji wizualnej wykracza poza stworzenie logo – to podstawa budowania wizerunku marki. Solidny i dobrze przemyślany projekt jest skalowalny i pomocny w tworzeniu spójnego wizerunku dla każdej firmy i jej usług. Nakład pracy i niezbędnych iteracji poprawek jest ogromny ale wynik jest niepowtarzalny.

Identyfikacja wizualna opisuje ton i postawę marki, którą chcę komunikować otoczeniu. Zapewnia spójność w sposobie prezentacji firmy i stanowi wizualny obraz jej wartości, cech i celów, które sprawiają że Pix Machina jest firmą wyjątkową i godną zaufania.

Dane projektu

Kategoria projektu:

identyfikacja wizualna

Narzędzia:

papier i ołówek, Photoshop CS6, Illustrator CS6, idDesign CS6

Opis projektu

O projekcie:

W celu jasnego i efektywnego zdefiniowania i wzmocnienia marki mojej firmy stworzyłem kompletny zestaw wytycznych. Zawiera on podstawowe zasady projektowania i wykorzystania podstawowych elementów identyfikacji wizualnej, które wraz z jakością i profesjonalizmem mojej pracy, są punktem wyjścia do budowy wyjątkowej marki.

Zakres prac:

  • opracowanie systemu identyfikacji wizualnej
  • projekt i wykonanie logo
  • księga znaku
  • projekt i wykonanie strony internetowej
  • projekt wizytówek
  • projekt papieru firmowego
  • określenie palety kolorów firmowych
  • dobór odpowiedniej typografi w materiałach marketingowych

Rezultat

Logo

Logo - wersja pionowa uproszczona Logo - wersja pionowa Logo - wersja pozioma

Logo — elementy

Elementy logo poziomego - sygnet i logotyp

Logo — konstrukcja sygnetu

Pierwszy etap konstrukcji sygnetu Drugi etap konstrukcji sygnetu

Logo — typografia logotypu

Krój pisma - Stencil Krój pisma - Droid Sans bold

Logo — pole ochronne

Logo pionowe - pole ochronne Logo poziome - pole ochronne

Logo — kolory sygnetu

Kolorystyka logo - niebieski Kolorystyka logo - czerwony Kolorystyka logo - pomarańczowy

Logo — wersje kolorystyczne

Logo pionowe - wersja kolorowa Logo pionowe - wersja achromatyczna Logo pionowe - wersja achromatyczna w kontrze

Kolory firmowe — druk

Kolory firmowe - kolory podstawowe Kolory firmowe - kolory dodatkowe

Kolory firmowe — strona internetowa

Kolory firmowe - kolory podstawowe w RGB Kolory firmowe - kolory dodatkowe w RGB

Typografia firmowa

Krój pisma - Droid Sans Krój pisma - Georgia

Strona internetowa

Strona internetowa - wersja na urządzenia stacjonarne Strona internetowa - wersja na tablety Strona internetowa - wersja na tablety Strona internetowa - wersja na smartfony Strona internetowa - wersja na smartfony Strona internetowa - wersja na smartfony

Akcydensy

Akcydensy Akcydensy - wizytówki

Corporate Identity Manual — księga identyfikacji wizualnej

Księga identyfikacji wizualnej - przykładowe strony Księga identyfikacji wizualnej - przykładowe strony Księga identyfikacji wizualnej - przykładowe strony Księga identyfikacji wizualnej - przykładowe strony Księga identyfikacji wizualnej - przykładowe strony Księga identyfikacji wizualnej

Dowiedz się więcej o oferowanych przeze mnie usługach: