Metodyka

Z pełnym zrozumieniem przychodzi jakościowe rozwiązanie.

Podejście

Mniej oznacza więcej (minimalizm)

Perfekcję osiąga się wtedy, gdy nie można już nic odjąć, a nie dodać.

Antoine de Saint Exupéry

W obecnych czasach mamy tylko kilka sekund na przekazania użytkownikowi wiadomości i skierowanie jego uwagi w istotnym dla nas kierunku. Strona przeładowana nieistotną zawartością, ruchomymi, niepotrzebnymi zdjęciami, muzyką i wyskakującymi oknami to strona, którą użytkownik jak najszybciej opuszcza.

Dobra strona jest intuicyjna — posiada przejrzysty, minimalny projekt graficzny, który pozwala na jej proste przeglądanie i interakcję. Dobry projekt graficzny to taki, którego się nie zauważa. Powinien on kierować uwagę użytkownika na zawartość. I chociaż taki projekt jest zredukowany tylko do najbardziej potrzebnych elementów wizualnych, nie należy mylić słów minimalistyczny i przejrzysty z nudny i monotonny.

Należy pamiętać, że chociaż podejście minimalistyczne jest pociągające w swojej prostocie to nie jest łatwe w realizacji i nie jest dobrym wyborem dla każdego projektu. Przy przejrzystym, prostym i minimalistycznym projekcie graficznym najdrobniejszy błąd jest widoczny.

Wszystkie elementy strony powinny ze sobą współgrać i do siebie pasować. Potrzebują miejsca do oddychania. Tylko dlatego, że jest miejsce na „jeszcze jedną rzecz” nie oznacza, że należy ją koniecznie tam dodać. Położenie każdego elementu musi być zaplanowane i celowe. Każdy szczegół ma znaczenie —to, co zostało usunięte z projektu ma takie samo znaczenie jak to, co zostało do niego dodane. Projekt powinien być estetycznie przyjemny, i powinien reprezentować osobowość marki.

Użyteczność

Nie wystarczy stworzyć dobrze wyglądającej strony. Nie wystarczy stworzyć innowacyjnej, dynamicznej i oryginalnej strony. Nigdy nie spełni ona stawianych jej wymagań, jeżeli nie weźmie się pod uwagę jej użyteczności. Dobrze zaprojektowana, prosta w użyciu strona zatrzyma odwiedzających na dłużej i wypełni jej ostateczny cel — efektywne dostarczenia potrzebnych informacji. Użyteczność jest istotną częścią tworzenia stron internetowych. Istnieje wiele aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę przy projektowaniu: czy strona zaspokoi potrzeby użytkowników, jak użytkownicy będą się po niej poruszać, czy będą potrafili łatwo poruszać się po jej podstronach, czy zostanie zachowana równowaga pomiędzy jej formą a treścią, czy będzie wykorzystywała nanjnowsze technologie? Biorę to pod uwagę i tworzę przekonujące, zorientowane na użytkowników, użyteczne strony internetowe. Użyteczne strony internetowe oferują użytkownikom wspaniałe doświadczenia, a pozytywne doświadczenia użytkowników prowadzą do zadowolonych klientów.

Indywidualne podejście

Posiadam limit jednocześnie prowadzonych projektów. Nie chcę rozdrabniać się pomiędzy klientami — nie biorę kolejnych zleceń kiedy mam ich za dużo. Chociaż nie brzmi to jak strategia rozwoju to mam o tym inne zdanie. Ograniczona ilość jednoczesnych projektów pozwala na osiągnięcie osobistego i niepowtarzalnego charakteru współpracy. Dzięki temu poznaję firmę, z którą pracuję, potrafię dokładniej określić cele biznesowe i wypracować skuteczną strategię, która zrealizuje te cele pomyślnie. Chcę, aby moi klienci czuli się wyjątkowi, a nie jak kolejny przelew. Chcę, aby o moim sukcesie decydowała ciężka praca i niebudząca wątpliwości jakość, nie ilość projektów. Ciężko pracuję, aby zostać firmą, na którą warto poczekać. Jeżeli oznacza to wolniejszy rozwój to trudno.

Ręcznie kodowane

Nie opieram swojej pracy na oprogramowaniu, które tworzy strony za mnie. Takie rozwiązanie może być dobre dla dużych korporacji, ale nie dla mnie. Chociaż oferuję rozwiązania wykorzystujące systemy zarządzania zawartością to w większości przypadków każda strona jest prze zemnie ręcznie zaprojektowana i zakodowana przy wykorzystaniu najnowszych standardów i prawidłowego kodu HTML5 / CSS.

Marketing = wysoka jakość mojej pracy

Moja strategia marketingowa to świadczenie usług najwyższej jakości. Jako mała firma nie inwestuję w kosztowne kampanie reklamowe. Ponieważ polegam głównie na marketingu autopromocji zależy mi na satysfakcji i zadowoleniu klienta.

Priorytet: klient i jego cele

Projektuję doświadczenia i narzędzia zorientowane na osiągnięcie konkretnych celów. To, co Klient naprawdę potrzebuje to nie strona czy logo, ale sposób motywowania, przekonywania, informowania i sprzedawania rzeczy jego klientom. Rozwiązanie jest skuteczne tylko, gdy spełnia konkretne wymagania.

Klient i jego cele są dla mnie ważne. Nie oznacza to jednak, że ślepo zgodzę się na wszystkie sugestie. Prosta, przyjazna dla użytkownika i co najważniejsze przekonująca strona jest najbardziej skuteczna. Jestem pragmatyczny nawet jeżeli czasami oznacza to powiedzieć nie.

Ramy czasowe

W mojej pracy preferuję projekty trwające od 4 do 8 tygodni — jest to średni czas tworzenia jakościowej strony internetowej. Biorę również pod uwagę krótsze i dłuższe projekty.

Po przystąpieniu do każdego projektu indywidualnie tworzę jego harmonogram, który definiuje czas realizacji głównych zadań. Głównymi czynnikami wpływającym na ramy czasowe są wielkość i złożoność projektu. Czas ten jest jednak szacunkowy i może się różnić od ostatecznego czasu realizacji Projektu w zależności od wielu czynników m.in. wprowadzonych zmian czy też dostarczenia zawartości i informacji zwrotnych od Klienta.

Dokładam wszelkich starań, aby dostarczyć produkty i usługi w jak najkrótszym czasie, ale nie kosztem ich jakości. Wieżę, ze czas poświęcony na stworzenie estetycznie wyglądającej strony, z prawidłowo napisanym kodem, działającej na różnych platformach, jest ważniejszy niż tworzenie stron w masowych ilościach. W mojej pracy zależy mi przede wszystkim na jakości, a nie na ilości.

Podwykonawcy

W miarę moich możliwości wszystkie moje usługi świadczę bez udziału podwykonawców. Sam obsługuję wszystkie aspekty realizowanych projektów — od powstania pomysłu, poprzez projekt graficzny, po pisanie kodu i jego implementację. Bywają jednak sytuację, że projekt wymaga pozyskania odpowiednich produktów lub usług osób trzecich (np. wysokiej klasy zdjęć). Moim celem jest świadczenie usług w sposób kompleksowy, dlatego zadania, które przekraczają moje kompetencje przekazują odpowiednim specjalistą. Jeżeli nie będę w stanie sprostać wymaganiom danego projektu to z przyjemnością polecę inne znane mi firmy.

Cena

Wykonuję pracę jakościową i pobieram opłatę za jakość. Ponieważ każdy Klient ma inne potrzeby cena każdego projektu jest ustalana indywidualnie. Moje stawki wahają się w zależności od zakresu i ram czasowych projektu. Pracuję w ramach ustalonego budżetu w taki sposób, aby zmaksymalizować rezultaty.

Pix Machina jest małą firmą. Moja praca mówi sama za siebie, więc nie potrzebuję utrzymywać działu sprzedaży. Pozwala mi to utrzymać koszty na niskim poziomie jednocześnie dostarczając wysoką jakość w cenie na którą można sobie pozwolić.

Zapraszam po więcej informacji na temat ustalania cen poszczególnych usług oraz do wypełnienia formularza kontaktowego.

Menu


Dowiedz się więcej o oferowanych przeze mnie usługach: